Browsed by
wiki

Crystal Lands

Crystal Lands

Crystal lands er et Grevdømme i Laan. Grevdømmet ligger ned til Crystal Lake og Crystal city er deres hovedsæde. Greven (crystal lord) Er altid i krig og bruger sin tid på at sende trofæer hjem er på meget god fod med Fyrsten af Laan, Mathew the white af slægten folodan og fyrst Faurnorsk af Zod Der er 5 baronier i Crystal lands Weeping lands med Skull keep som hovedsæde er i Lord Ashors besiddelse. High Lady Illyana er indsat som…

Read More Read More

Cyberware

Cyberware

Effekten af Cyberware Cyberware kan forbedre individdet på mange måder. Man kan forbedre kropens præstationsevne, integrere til computer- og reguleringssystemer samt give direkte adgang til evner der aldrig er lært af personen selv. Der er dog negative sider ved installation af cyberware. Det har vist sig at evnen til at modstå magiske især mentale påvirkninger svækkes ved installation af cyberware. Dette betyder at en spiller der installerer cyberware får -1 til magical defense adjustment (som fra willpower) for hvert Cyber…

Read More Read More

Deathsdoor

Deathsdoor

Man kan gå til –Fitness HP, i stedet for de -10 der er angivet i players guide. Man er dog stadig bevidstløs ved 0 HP, og falder ét HP pr. runde indtil man får lukket sårene vha. forbinding eller magisk helaling. Eks. Mansius den mægtige Gnom har en fitnes på 14. Dette betyder at han ikke dør, før han er reduceret til -14 HP. Brug af Healing, efter deathsdoor. Hvis man har været under nul en gang, og er blevet…

Read More Read More

Delores fra Tolt

Delores fra Tolt

Delores var en falleret guild master for en mindre del af havnefronten. Hun var gift med Marshall Hendrick fra byvagten og udnyttede sin position til at styre underverdenen. Tidligere var hun succesfuld i sit samarbejde med Gillian – de to var elskere – men han ville bestemme for meget og gik solo. Dette drev hendes forretning mod ruin. Delores forsøgte at snyde Connie the cleaner til at eliminere Gillian. Connie eliminerede både Delores og Gillian – eftersigende efter ordre fra…

Read More Read More

Demon hunter

Demon hunter

The Deamon hunter dedicates his life to seek out and and destroy undeads, Vampires, and demons. On rare occations good creatures eg. good undead, can be exempted, but will never be trusted. Demon hunters must be of good allignement. The term Demon is for a Demon hunter a common description of all evil creatures from the lower plans. An example on a Deamon hunter is Van Helsing. Krav Class: Priest, Fighter Prime: 25 Level: 15 Alignment: Any Good   Udvidet…

Read More Read More

Demon spawn

Demon spawn

Demon Spawn,  are the result of a human (elf,dwarf,halfling) woman being impregnated by a demon or a fallen angel (nephilim) Upon their birth, demon spawn are effectively human in terms of both their biology and psychology. The demon parent’s demonic influence remains dormant for many years until the child begins to mature. Depending on how they are raised, their nature may be suppressed and disciplined or nurtured and fed. Those who who are raised by either human parents or clergy…

Read More Read More

Detect Invisible (Spell)

Detect Invisible (Spell)

Detect invisible fungerer som beskrevet i den almindelige spell-beskrivelse med følgende ændringer: Concealed Detect invisible virker ikke på ting der ikke ville kunne ses med det blotte øje. Ting skjult bag tæpper eller hemmelige døre afsløres således ikke. Tyve Detect invisible medfører et fornyet tjek fra en tyv der forsøger at anvende Hide In Shadows. Tjekket påvirkes af det level Detect Invisible castes på: Caster Level Modyfier 0 – 5 x 1 6 – 10 x 0.75 11 – 15 x…

Read More Read More

Elementals

Elementals

Summoning table Spirits/ Elementals Per Level Shaman’s Level Minor Entity Major Entity Great Entity Grand Entity 1 1 — — — 2 1 — — — 3 2 — — — 4 2 — — — 5 2 1 — — 6 3 1 — — 7 3 2 — — 8 4 2 — — 9 4 2 1 — 10 4 3 1 — 10 4 3 1 — 11 4 3 2 — 12 5 3 2…

Read More Read More

Fald

Fald

Terminal velocity Det er værd at bemærke at Terminal Velocity fra DM’s side betragtes som Terminal. Det betyder at alle fald fra mere end 300′ er dødelige. Hvis man klarer et save mod death , tager man 30d6 skade – og kan derefter højst være på -5 HP. Hvis man ikke klarer saving throwet, dør man med det samme. På vej ned. Et fald har et initiativ på VVF1, og man falder 20′ per fase (frem til VVS). I alt…

Read More Read More